סדנאות גישור בארגונים

מנהלת משאבי אנוש, מחפשת פעילות מלמדת ומעצימה לעובדים? בחיפוש אחר פעילות לעובדים, מנהלות ומנהלי משאבי אנוש לרוב מחפשים פעילות שתגרום להנאה ורגיעה לעובדי החברה לאחר תקופה ארוכה של עבודה אינטנסיבית. על מנת שהעובדים ייצאו מהפעילות גם עם תובנות חדשות ולמידה, מומלץ למנהלי ומנהלות משאבי אנוש בכל חברה לשלוח את העובדים לסדנאות גישור בארגונים. גישור הוא תחום רחב וכולל בתוכו נושאים רבים הקשורים ליום יום של כל עובד בחברה. גישור עוסק בניהול ופתרון קונפליקטים רבים כגון קונפליקטים בין עובדי חברה, סכסוכים בין חברות ובעלי עסקים וגם סכסוכים בין בני זוג בתהליך פרידה או גירושים.

סדנת גישור בארגונים בגבעתיים

החלטתם לשלוח את העובדים לסדנת גישור בארגונים? מצויין! אם החברה שלכם נמצאת באיזור המרכז, תוכלו לשלוח את העובדים לסדנת גישור מקצועית בעיר גבעתיים. בעיר גבעתיים קיים מרכז לגישור והדרכה המציע לחברות סדנאות איכותיות בנושא גישור לעובדים.

סדנת גישור במקום עבודה לניהול סכסוכים בין עובדים

סדנאות הגישור מספקות הנאה וחוויה מגבשת לעובדים ומעלה את הנושא החשוב לכל מקום עבודה – פתרון סכסוך בין עובדים. כמעט בכל מקום עבודה נוצרים סכסוכים בין עובדים. חלק גדול מאותם סכסוכים לא ניתנים לפתרון על-ידי המנהלים הישירים של אותם עובדים. בסדנת גישור במקום עבודה ניתן לקבל כלים בסיסיים לניהול הסכסוכים במקום העבודה ולאפשרויות פתרון במצבים מסויימים.

קביעה לסדנת גישור במקומות עבודה

מנהלי צוות או מנהלי משאבי אנוש המעוניינים לקבוע סדנת גישור במקומות עבודה, יכולים לפנות למרכז המקצועי והותיק לגישור והדרכה – קבוצת גושרים. קבוצת גושרים מורכבת מצוות מיומן ומקצועי בתחום הגישור המציע סדנאות גישור בארגונים. מנהלים או מנהלות המחפשים לספק לעובדים חוויה מעצימה ומלמדת, מומלץ להם לשלוח את העובדים לסדנאות מקצועיות של גישור.

מרכז לגישור והדרכה של קבוצת גושרים מציע – סדנאות גישור בארגונים

בכדי לקבוע את סדנת הגישור לעובדים שלכם, מה שנותר לכם לעשות הוא לפנות למרכז גישור והדרכה של קבוצת גושרים, הנמצא ברחוב נחלת יצחק 34 בעיר תל אביב. בעת הקביעה של הסדנה יש לציין את מספר העובדים ומה תחום בהם עוסק הצוות. העובדים אשר יגיעו לסדנת גישור יצאו עם כלים חדשים לחיים ולמקום עבודה.

דילוג לתוכן